Tråkig start på dagen

Det blev en tråkig start på dagen eftersom jag fick reda på att min syster åkt in på sjukhus igen! Fan! Hon har gallstenar och ska opereras för dessa men nu har hon alltså åkt igen akut igen pga av smärtan. Sist hon låg där så var det hemskt och jag hoppas verkligen att det ordnar sig! Får se hur det utvecklar sig.

Idag är det dessutom skitväder - Storm och regn, regn och regn! Och det har varit det hela natten, fy fan! Det blir väl att sitta framför tvn och kura hela dagen!

Städa och tvätta står också på dagordningen även om min kära pojkvän vägrar inse det och beter sig barsligt! Så nu har vi tjafsat om det vilket resulterat i att jag är ledsen och sitter framför datorn utan frukost än en gång! J*vla sk*t!!!!!

Så idag är den sämsta dagen på länge! Hoppas den blir bättre!

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0