Three weeks left!

Idag är det onsdag och det är tre veckor kvar till vi åker till THAILAND!!! :) YIIIIHOOO! :) I eftermiddag ska vi in och vaccinera oss! Aj aj, det gör så ont och jag gillar inte direkt nålar, men det e ju jätteviktigt att göra det och sen kan man ju känna sig tryggare!

Vankade redan i natt och hade ont i nacke + axlar. Är verkligen skitstel fortfarande! AAAAAJ, det gör fan så ont! Jag har mycket spänningar och muskelknutor i nacke och axlar och det är nåt jag bara lever med. Vissa dagar funkar det medan det är rena döden ibland! Som t ex idag. BLÄ!

Verkar vara ganska schysst väder ute så jag går nog ut och solar en stund sen får vi se vad som händer. :)

Jag lämnar er med en bild från vårt blivande resmål! :) SWEET VA???! :)



Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0