snabba cash!

Ooooh...snabba cash! Finally ska jag få se snabba cash! Jag och min pojkvän va dumma nog att hoppa över den på bio "vi väntar på dvd- release"... Aaaah och eftersom den blev en sån succé så har vi väntat och väntat och väntat....! Men nu är den alltså äntligen här. (Den släpps på dvd på onsdag 21/7 men man har väl kontakter!) haha! Så ikväll blir det en mycket efterlängtad visning av en svensk film till ett par riktiga filmslukare! :) AWSOME!

Skål! :)

Nu kilar jag ut och solar lite till!!!



Ooooh...snabba cash ikväll!


Kommentarer
Postat av: Danijel

Snabba Cash lär vara TUNG!!! Älskar dig=) Pusssss

2010-07-16 @ 16:07:00
Postat av: LadyUmbrella

Halloj!



Allt bra med dig? =)

2010-07-16 @ 17:16:21
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0