snabba cash - recensionen :)

Har precis kollat klart på "snabba cash" av Daniel Espinosa. Jag hade grymt stora förväntningar efter detta fantastiska bemötande och haglande av bra betyg. Trots detta kan jag bara säga att jag är inte besviken nånstans! För "snabba cash" var en riktigt bra svensk film!!!

Det var en bra story, bra flyt, verklighetstroget ( där har svenskarna alltid legat lååångt bakom danskarna). Det var framför allt bra skådespelarinsatser (med Joel Kinnaman i spetsen såklart). Skönt att få se nya ansikten i svensk film, och framför allt skådisar som inte läser rakt av manus i teater- anda, haha
Sammanfattat : Jag är grymt imponerad! :)
Så ni som inte sett den än : SE SNABBA CASH. ( Dvd- release på onsdag 21/7)




Nu tror jag det blir lite mys och sen sova. Ser framemot en hel helg tillsammans med min älskling!

Tills nästa gång! ( Antagligen imorn! haha! )

kram



Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Sv: ja jag tycker inte Halmstad är en bra stad på vintern direkt ;) Det är ju en sommarstad helt klart :)

2010-07-17 @ 11:21:56
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0