Segväder!

Det e så varmt och kvavt och även om man skulle duscha fem ggr om dagen och i kallt vatten så skulle man ändå svettas igen! haha!

Men jag vet hur det blir. Så fort det blir "sämre" väder så kommer man klaga för det med! Tur att jag ska till Thailand snart då! hehe :) sweet!

Just nu väntar jag bara på att baby ska komma hem. Han slutade halv 7 men han skulle till en polare och kolla hans nya lägenhet. De har inte setts på ett tag och han e ju typ kär i min älskling, haha! Alltså han har också tjej så inte på det sättet men han e förtjust i att vara i min pojväns närvaro! :) haha, wierd!

Har fortfarande lite svårt att använda min arm efter sprutan innan idag...aj aj, den e liksom spänd och helt slö!
haha!

Så vad ska ni hitta på ikväll?? Vad ska ni hitta på resten av sommaren?? Resa?

Let me know!

Hugs

Kommentarer
Postat av: matilda

Hallådär. Hur har du det i värmen? :) Själv så svalkar jag mig med ett glas isvatten, riktigt välbehövligt i hettan. kramkram.

2010-07-21 @ 21:39:00
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: matilda

svar; med mig är allt superbra. är inte vi svenskar egentligen experter på att klaga.. antingen för varmt eller för kallt. aldrig nöjda. haha. men du har rätt, man ska nog njuta utav värmen, snart försvinner den väl.

2010-07-21 @ 22:07:50
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Sv: åhh tack såå mycket! ul att du såg skillnade och att du gillade det =)



Ha det fint!

2010-07-22 @ 11:26:06
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0