Oj oj oj!

Hej!!!

Måste bara börja med att säga hur ledsen jag är över att jag uppdaterat så dåligt i helgen!! Det var inte alls för att jag inte ville, Jag har verkligen saknat bloggen men jag har haft så mkt för mig!

Men nu är jag tillbaka!!! :) Helgen har varit rolig och händelserik! :) Jag och baby åkte tåg och sen har vi umgåts med nära. Bowlat och grillat bl.a.! :)
Det var trevligt! Jag hade dock lite otur eftersom jag har lite problem med ryggen och jag bowlade utan en tanke på detta och jag fick ont och kunde inte spela mer efter ungefär en timme! :( det var trist! Dessutom kunde jag inte vara med på kubb senare på kvällen heller! :( Och som om det inte var nog så fick jag "den veckan" också...AAArrhhh! Jag hade så vansinnigt ont på söndagen. Efter 3 timmar började det släppa. Mycket med hjälp av min underbara man och min fine systerson! :)  Så jag spenderade söndag eftermiddag i sängen in pain!!! Lagom kul när vi skulle åka hem vid 20 på kvällen, men men! Så är det att vara kvinna! SKIT! :(

För att byta ämne!!!!! Såååå nu är det helt plötsligt bara 2 veckor kvar till vi åker till THAILAND! :) WWWIIIIIHHOOOO!!!!
Vi har haft sån res-abstinens sen vi var i Grekland i juni och snart är det dags igen! AWSOME!!

Just nu är jag ensam hemma och väntar på att min baby ska komma hem från jobb!
Idag har vi varit i stan och käkat äkta italiensk pizza på en nyöppnad restaurang! :) Jag tog en med mozzarella, parmaskinka, parmesan och ruccula,, det var gottis! :) Tunn botten, som jag gillar! Ett minus var ett HÅR!!! i pizzan och att det var ett par flugor som var sjuuukt irriterande, på uteserveringen!

Det där med hår i maten alltså PLLLEEEEEAAAASSSEE!!! Använd hårnät! Jag vet inte hur många ggr jag fått hår i maten på olika restauranger och jag säger till ibland men då får man typ nytt käk medans ens sällskap får vänta med kall mat! Ingen hit!!!!

Jag har äntligen börjat göra smoothies igen! :) MMmmmm det är ju så gott!!!! (och sjukt nyttigt!)
Idag blev det en hallon och med exotiska bär, mums!

Det blev en till frukost med, blåbär!! Mmmmmm!!! :)

Ha nu en riktigt skön kväll!

Skriver imorn så klart! :)

Hugs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0