mmm...sushi...mmm!

Har sushiabstinens....igen! Haha! Det står kyckling på menyn ikväll, och don't get me wrong, jag ÄLSKAR kyckling! Det är gott, smalt och lätt att variera...men aaah...sushi då??? mmm...det är så fantasktiskt gott (och nyttigt, may I add). Älskar NI också sushi???

Ååååh! skojjar ni eller???! ååååh...underbara sushi...kom till mig! *mums*



sushi rules! haha! Love it! :)

Får se vad det bli för middag...blir väl kyckling...*pff* :( haha

Snart kommer min baby hem från jobb då blir det gooooos hela helgen för vi e lediga! Då borde det väl bli sushi nån gång i helgen?? VA va va??? hehe! Eller vad tycker ni??

Ha en riktigt bra kväll!

kram

Kommentarer
Postat av: josefin

hej! Om du har tid och lust så kan du gärna titta in i min blogg och kolla och kommentera lite. Gillar du den så följ mig gärna via blogglovin, jag uppdaterar minst 2 gånger per dag! kram

2010-07-16 @ 20:39:05
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: Sannie

så jävla gott!! :D



Bonde söker fru parodi!

Hiss eller diss? ;)

2010-07-16 @ 21:12:31
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0