Lördag

Äntligen har regnet gett med sig, men aaah, vilket seg dag det var igår! Så deppigt!!! :(

Nu har min baby gått till jobbet och han kommer vara borta i stort sett hela helgen, vilket är segt! Men snart åker vi till Thailand så vem bryr sig haha! :)
Så gött typ bara en vecka kvar nu!!! jag efterlyser fortfarande tips om thailand och phuket! Om ni t ex vart där på sommaren?? Ska bara meddela vår hyresvärd så de är här och kollar till lägenheten, man vet ju aldrig!

LÄNGTAR SOM FAN!!!!!!!!! :)



Jag älskar verkligen att resa! Och nu blir det tredje resan med min äldkling och vi har haft det jättebra på de andra resorna, så det blir antagligen asbra!

Idag har jag inte mycket planer. Jag ska handla lite, tvätta lite. That's it! Baby gjorde det mesta igår! (love u!) Så det blir lite smågrejer som ska fixas.Skönt att slappa på en lördag! :)

Vad har ni för planer idag??

Kram





Kommentarer
Postat av: Emilia

idag skiner solen hos mig också, härligt! bra att få undan lite tvätt etc :)

2010-07-31 @ 13:55:30
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0