Lite boooooring!

Idag har det varit extremt lugnt på bloggfronten! Få besök och inga kommentarer. Vad gör ni? haha! Det kanske är kanonväder hos er också och då ska man väl iofs inte sitta och luffa sig framför datorn!? haha

Hur som helst. Det blev iaf en timmes sol, det var gött, fick nog lite färg iaf och eftersom jag solade på eftermiddan så är det ju inte lika brännande och varmt :) utan mer avslappnande och skönt!

Imorn så ska jag och baby ut på äventyr. Vi ska först åka tåg i typ 2 h så har köpt varsin tidning att bläddra i. Det är ju rätt så långtråkigt att åka tåg. Blev iaf en Elle för mig, det funkar!
Ser framemot imorgon. och jag hoppas att det kommer bli fint väder eftersom vi ska grilla på kvällen och solen är alltid välkommen! :)

Vi ska övernatt med så jag får ta och packa en liten väska redan ikväll för vi drar kl 10 imorn!

Nu ska jag nog planera lite middag inför kvällen. Det är ju (tyvärr) bara me, myself and I ikväll! Ah det är så tråkigt att laga mat till sig själv....segt!



Tror jag gör en kycklingsallad (igen!) haha.. det rockar ju!! :)



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0