Jag är tillbaka! :)

Heeej!

Har ni saknat mig och mina inlägg!? Jag har saknat bloggen och självklart er som läser! :) Nu har mina gäster åkt och jag har duschat,  städat i ordning lite och just nu tvättar jag! puh! :) Det e mkt att göra när man har besök men det e så kul! :)

Idag har min mamma varit här och min syster och hennes lille son på 2 månader! Wiiiiie jag är en riktigt stolt moster!
:) De bor i en stad ca 15 mil härifrån så vi ses inte jätteofta! Så det är extra kul att träffas när vi väl gör det! :)

Vi har haft en kanondag och jag är på ett sånt gott humör. Vi har varit i min och babys lägenhet och käkat en god lunch och jag och syrran åkte till stan själva ( det är inte ofta!!) och fikade is chai på espresso house! :)
Min mamma och min syster gör mig glad men det är framför allt den lille parveln som är helt underbar :) (jag kommer inte lägga in bilder på honom tyvärr, av självklara skäl)

Mmmm...jättegod Is Chai! :)



Jag är jätteglad att ni har kikat in på min blogg idag igen och extra glad för kommentarerna så klart! Är ledsen att jag inte uppdaterat så mkt idag men jag brukar ju hålla mig kring 3 - 5 inlägg om dagen så jag är tillbaka i rätta takter imorgon! :) Då ska vi för övrigt till stan och fixa lite inför resan! YES!! :)



Nu ska jag pusta ut och slappa, sen kommer baby hem om en och en halvtimme, det kommer bli sweeeeet! :)

Ha en jättefin kväll!

Hugs!



Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

svar; ja, jag tror det kan vara en riktigt bra erfarenhet för mig. lämna sverige, och framför allt min familj. behöver lära mig att stå på egna ben.

äpplepajen var (och är, sitter och äter just nu) hur god som helst. med extra mycket vaniljsås blir det himmelskt.

jadu, hur orkade jag springa.. jag kände inte av värmen när jag väl sprang. men efter cirka 2,5km så åkte mitt skosnöre upp så jag var tvungen att stanna och knyta det. och när jag böjde mig när kände jag värmen stiga till minst 1000 grader i huvudet. riktigt obehagligt, så fick gå/småjogga den sista sträckan... lite surt.

2010-07-22 @ 21:09:49
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: FAAKIE

hehe okej :) haft en trevlig torsdagskväll då?:)

2010-07-22 @ 21:22:35
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: FAAKIE EN AV SKÅNES STÖRSTA BLOGGAR JUST NU!!

Låter kanonmysigt! :) Jo men jag har haft en superbra dag, dock sovit bort halva, men det var skönt! Göra något kul i helgen?

2010-07-22 @ 21:29:44
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0