It's a f***ed up world

Fy fan vilken seg dag! Har liksom inte riktigt kommit igång idag! Det har varit så kasst väder, det har regnat konstant i snart ett dygn! Sen började dagen dåligt! :(

Vi har varit hemma hela dagen och slöat framför tvn, ni vet en sån där riktig "slappedag". Har blivit en del onyttigheter med men va fan gör man en sån här dag...nada. Vi har diskuterat en del idag också, om olika hemskheter i världen, världen är fucked up!!!
Vi började kolla på en film med, men fy fan, för magstark handling för mig! Usch! Hemska värld!

Får se vad det blir resten av kvällen, känner mig riktigt nere! :(

Hoppas ni har en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: vonskareng

oj har det regnat konstant i ett dygn?! :O onyttigheter är ett måste i såna fall!

japp. världen är rätt fucked up.

2010-07-30 @ 23:16:28
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Anonym

hejsan!:)

jag kollade in din blogg,gillar den faktiskt:)

själv har jag precis startat min.Vet inte,men du kanske har några tips på vad man kan ändra/lägga till i min blogg?:) kommentera gärna något inlägg så kan jag kommentera hos dig igen:D

föresten,vad ska du göra idag då?:)



http://byvendela.blogg.se

2010-07-31 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0