Händelserik dag! :)

Hej!

Idag har jag haft fullt upp med olika grejer! Så det är därför det första inlägget för dagen blir lite sent! :(

Vi har varit stan hela förmiddan och fixat grejer inför resan, käkat urgod kinabuffé! :) *mums*. Sen köpte vi hem Chai-blandning så vi kan göra egen is-chai och varmt chai-te! Mmmmmm! :)

När vi kom hem satte vi oss med gottis framför Tvn och kollade på SUNES SOMMAR! haha! Kan det bli mer klassiskt!?? Love it!

Efter filmen färgade darling mitt hår, jag tror det gick bra! Får se tydligare i ljuset imorn!

Det blev till slut en sen middag. Hemmagjord Kycklingsallad - Igen! haha! Men det är ju så gott! Mums!



Om en stund ska vi nog chilla framför Tvn med en film antar jag! :)

Vad händer oss er?? Berätta!

Ha en skön kväll!

kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0