Fredag och HELG!

Då var det fredag igen och det betyder helg! :) Riktigt skönt! Efter en bra dag igår och en bättre nattssömn är jag nu redo för en kul helg!

Jag och baby ska åka ner och va delaktiga i en "surprice" med familjemedlemmar. haha awsome! Sen kommer det bli bl.a. bowling, grill och tårta. Och ÖL så klart! :) Jag ser verkligen framemot det!!!

Idag står det inte mycket på agendan. DEt är segt väder och baby ska jobba hela e.m och kvällen så jag får la sitta här och glo! Haha. riktigt så illa är det inte! Jag orkar bara inte ta mig för att göra nåt idag känner jag. Får bli film och lite gottis! Gästerna glömde en himla massa goda kakor och glassar här som blev över igår...moahahaha. :)
Kan vara gott att ha! :)

Nu ska jag kolla om baby vill hitta på nåt innan jobbet. Han sitter och spelar lite gura. soft!

ha en bra f.m. så skriver jag senare! :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0