Fikamys :)

Fick ett mess i förmiddags av en rar vän som ville träffas och fika, skoj :) Och plötsligt så tittade solen fram också, SCORE! :)

Så vi hade ett par jättetrevliga timmar i stan. Det blev is-chai...Mmmmm! :) Bestämde mig för att gå hem från stan, handlade lite på hemvägen och sen gick jag hem för att laga en sen lunch. Gissa vad det blev!? SALLAD, haha! Snacka om att ha fått dille! haha

Pratade med baby, han kommer hem från jobb om två timmar så det blir najs :) Då blir det väl lite middag och sen fixar vi nog oss och drar ut på stan och kollar en konsert :) skoj! Det är egentligen ingen musik jag personligen gillar men baby tycker de e skitbra så jag hänger med! Kan bli kul ändå!

Nu ska jag smälta maten och träna lite och sen kommer baby!

Ha en najs kväll! :)

Hugs!

Kommentarer
Postat av: vonskareng

skönt att det slutade regna iaf ;) och nu har du minsann skrivit att solen tittar fram också, yey! låter som en kul dag och kväll! :) vilka äre som har konsert haha?

jag hittar nog inte på nå spec iadg faktiskt, tränat, snackat i tele, slappat... blir väl en till filmkväll med massa onyttigheter antar jag haha ;)

2010-07-31 @ 17:57:41
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0