ensam hemma!

Lite ovant ikväll, baby är ute och dricker lite öl men jag är hemma. har lite ont i magen o så. Brukade trivas med att va ensam innan jag träffade min baby, I alla fall emellanåt,, men jag vet inte, tror inte det e läget längre! ( jag föll hårt! - hihi) I miss my baby! Tycker det e kul att han e ute o gör saker med sina vänner och det e ju faktiskt bra att vi inte umgås heeeela tiden=) även om det e så bäst när vi gör det!!!

Själv har jag bara suttit vid datorn, slappat, kollat på "johan falk- noll tollerans" 10 år senare, aldrig sett den innan faktiskt! haha...men den va rätt schysst! Har ju sett de 6 nya filmerna som kom förra året, de e ju faktiskt bra! =)







Gillar egentligen inte svenska filmer, framför allt inte polis och krimm-genren,
men dessa filmer ( Johan Falk 1-6) har sina ljusa stunder. Inte minst gangstrarna, de är riktigt bra!





Tills nästa gång!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0