En stooor glassbox bara till mig!

En stooor glassbox bara till mig ...Och till baby, haha! Han KANSKE får hälften. Ni vet en sån där stor GB- glassbox med 20 glassar mmmm :) VI köpte en sån igår när vi skulle handla gottis till filmen så nu är hela frysen full av favoriter! :)



Igår var det en riktig myskväll. Jag lagade middag till mig själv och till en mycket nöjd sambo ... sweet! :) Det blev ingen sushi utan kyckling, men det var supergott... kanske kanske kanske sushi idag då?? haha...beroende :)

Som jag berättade i förra inlägget så var det snabba cash :) Sååå bra! Det var typ det första jag tänkte på i morse, haha! Och så tänkte jag : jag vill se den igen idag redan, men det e dumt va? haha! Sen vid frukost så sa min pojkvän att han ville se den igen. haha. score! :) men vi ska försöak vänta tills imorn och se nåt annat kul idag! Ser ut som att det blir en "inne-dag" idag eftersom det regnar emellanåt, segt! :( men det kanske blir en tripp till affären för att handla nåt smarrigt!? Vem vet!?




Middagen igår! Ser det gott ut? Det var det!


Hoppas ni hade en skön fredagskväll och att er helg blir toppen!

Vad har ni för planer i helgen? Är det regn/åska eller skolsken hos er? Berätta!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida We

Jag gillar bara vissa knäckebröd, inte vanliga. De är så torra, men ibland är hårdbröd gott :)

2010-07-17 @ 18:00:20
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: HANNA MALMSTEN

Sv: Tack så mycket! :) Haha jaså, jaa marräng är riktigt gott :D Ha det gött :)

2010-07-17 @ 19:05:23
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0