en solig, härlig dag!

YES!!! Då var det sol igen, det innebär att jag kan ligga och slappa och sola så mycket jag bara orkar, givetvis med solskydd!!!! :)

Vi hade en soft skön kväll igår, bara film och mys! :) Och äntligen kommer min pojkvän vara ledig i helgen!! yey! Han har jobbat non stop sen i lördags, starckarn :( och stackars mig som har varit hemma och längtat! haha!

Och igår fick jag som sagt en glad nyhet (alltid trevligt!) att jag kommit in på min utbildning som jag sökt så nu kanske det ändå ska bli nånting av mig.haha! Ska väl kanske fira mig lite i helgen?? jaaa, det tycker jag nog allt! haha!

Nä, nu förlorar jag dyrbara soltimmar! haha!

Ha en riktigt bra dag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0