Does he clean up? YES he cleans up! :)

Det är lite bättre nu. Min älskling sa förlåt och han berättade också att det berodde på snus-abstinens. Han försöker sluta stackarn! Yey! :) Så jag förstår honom bättre nu! Han gjorde frukost til mig och så städar han och tvättar för fulla muggar, tack! Älskar dig! :)

Nu har jag suttit med räkningar, puh det var ingen rolig historia! När man har gemesam ekonomi men inga gemensamma konton blir det meck, men det brukar lösa sig med lite slit!

När jag är klar här och baby är klar med dammsugaren så ska vi nog käka lite lunch och sen mysa framför en film med godis! :)

Vad har ni för planer i dag? Är det full storm och regn hos er med?? :(

Ha en toppendag! :)

Hugs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg , gå gärna in på min o säg va du tycker !

2010-07-30 @ 13:42:47
URL: http://squarepants.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0