Dessa powerwalks!

Började dagen med en powerwalk igen! YES! :) Det är verkligen asgött och man får en sån skön känsla! Blandat med svett! haha!

Hur som helst så ska jag spendera dagen i solen som det ser ut just nu! Jag är ganska lat för tillfället och igår var jag lite för onyttig, fan! :( men jag får skylla på att jag har "den veckan" nu!

Igår frågade baby mig om jag ville ha sushi idag...hmm, jag har inte bestämt mig än. Jag älskar sushi, men helt ärligt så är det lite tajt med pengar och eftersom vi ska ut och resa snart igen så vill jag spara pengar! Han ska till stan efter jobbet så jag får väl tänka på det över dagen. Det hade varit smaskens! :)

Han hyrde hem några filmer åt mig igår så det blir väl att sätta sig i soffan om vädret sviker! Och sen blir det ju bevvan 16-18. Plus lite friidrott sen ikväll, Carro hoppar ju final ikväll kl 20 :)

Men just nu blir det sooool! :)

Vad ska ni hitta på idag?

Ha en bra dag!!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0