Brödre / Brothers

Efter en jättegod sushitallrik så kollade vi på film!

Vi såg "Brothers" som är en remake på den danska "Brödre" som har ett par år på nacken. Vanligtvis så brukar inte såna här filmer bli bra, men den här gången lyckades det!!!  Mycket tack vare bra skådespeleri av bl.a. Natalie Portman, Jake Gyllenhaal och inte minst Tobey Maguire. Awsome! :)
Inte lika bra som originalet men helt klart sevärd, en fantastiskt dramatisk historia!!

Brothers - remake a la America



Brödre - Originalet på danska



Se dem! :)

Nu är vi lite trötta här hemma så det blir nog sängen snart! Imorn ska vi in till stan och fixa mer grejer inför resan, kul! :)

Sov gott!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0