Avtrubbat...i alla fall lite...

Mmmmm...melon! Det är så gott speciellt på sommaren! :)



Idag känns det lite tråkigt med bloggen, ja i alla fall lite!
Det är en sån här dag då jag har lite svårt med inspirationen... Eftersom jag bara har bloggat i några veckor så är jag ju en riktig färsking, haha!

Men det e ju klart att jag ändå vill att bloggen ska vara intressant och att läsare ska vilja komma tillbaka och läsa min blogg och lämna kommentarer om ditt och datt! :)

Och faktiskt så har det gått ganska bra! Över förväntan! För det finns så sanslöst många bloggar och det är jättesvårt att hitta och fastna för vissa bloggar och jag är glad att jag ändå har fått en liten skara som spanar in min blogg och gillar den! Tack! :)

Jag har börjat med att lägga ner tid och arbete på bloggen och på mina inlägg och bilder och det har gjort bloggen intressant (hoppas jag!) Jag vill också säga att jag kommer förhoppningsvis få inspirationen att skriva mer! För det är något som jag måste försöka lära mig. Det tar tid och energi att blogga, men det är ju så kul! Framför allt ni andra bloggare som läser! Det är så kul att "lära känna" er och se era fina bloggar och höra om er dag och era tankar! :)

Jag ska fortsätta blogga! :) Och förhoppningsvis kommer ni fortsätta läsa och kommentera! :)

Nu ska jag gå och laga middag för nu är baby nog rätt hungrig! haha!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0