tisdag

Idag är det tisdag och jag har precis käkat frukost. Vaknade på ett hemskt vis. En jävla trädgårdsarbetare och trimmade buskar och gräs! AAAHH finns det nåt värre ljud än en sån maskin??

Förresten så känns håret redan bättre efter en behandling, så skönt! Däremot har toningen redan börjat släppa och jag ser ljusa slingor skymta fram, efter EN TVÄTT!!! inte bra! :(

Idag ska jag göra lite småärenden inför skolstarten i höst bl.a. Känns så konstigt att jag ska börja nu igen. Nästan precis efter att vi kommer hem från Thailand. Skummt!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker! :) WIIIIEE!!

Vad ska ni hitta på idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att vakna av det :S

2010-08-03 @ 17:40:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0