Sleepy sunday

God morgon! :)

Idag är det söndag och kl är 12 och jag har inte gjort mycket vettingt än, hihi! Jag har käkat frukost med min älskling och sen skickat iväg honom till jobbet :( Så nu ska jag sitta ensam idag och glo! Lite trist men va fan...snart e det semester! Wiiiiiiiiieee!!! :)

Gårdagen var faktiskt ganska bra! Jag hade en jättemysig fika med en vän och hon hade med sin lilla son! :) Och sen på kvällen gick jag och baby in till stan och kollade in en konsert.

Min första hårdrockskonsert! Det var faktiskt helt ok! Har absolut inget emot hårdrock men jag har aldrig sett det live. Det tråkiga med detta bandet var att det var samma typ av låtar och samma sound hela tiden. Så det blev lite tråkigt i längden. De första 20 minuterna var bäst och sen hade de några låtar som stack ut lite men annars var det lite segt och enformigt! Men alltid kul att gå på konsert! :)

Idag ska jag ta tag i tvätten som jag snackade om igår och sen ska jag försöka hitta bra stödstrumpor till mig och darling till resan, det är ju bara 9 dagar kvar!!!! :)
Sen ska jag bara sitta framför tvn och kolla film eller nåt, skönt! Lite tråkigt, men skönt! Blir väl kanske lite träning också.

Nu börjar jag denna söndag!

Vad har ni för planer??

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0