Inception - så var den

Har bara ett ord för filmen Inception: AWSOME!!! Det är helt otroligt vilken fantastisk regissör Chris Nolan är! :) Jag är mäkta imponerad!!!

Idén, det grundliga utförandet, effekterna, detaljerna, musiken och framför allt skådespelarna!

Mycket, mycket bra val! Leo är ju som vanligt helt fantastisk och utöver honom Tom Hardy (Bronson) och Ellen Page (Juno) och sist men inte minst Joseph Gordon-Levitt (3e klotet från solen).
Haha, det trodde jag aldrig! Har alltid sett honom som en c-skådis, möjligtvis b-skådis i nån halvkass komedi! han var riktigt bra! Good for him! :)

Så, ni som ännu inte sett den, SE INCEPTION! helst NU!!! :)

Vad har ni för planer idag?

Jag ska en runda till skolan och lämna lite papper, börjar ju dagarna efter vi kommer hem från resan.

OOOOOOh, Thailandsresan! :)

Hugs!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej jätte fin blogg! Hur är det med dig idag då? (:

Kram

2010-08-05 @ 12:00:12
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: Okej, så bra då ;) Nej jag har inte sett den, men får väl ta och göra det eftersom alla säger att den är så bra! Hehe, ja dom är goda.. sjukt goda. Men absolut inte svåra att baka, man gör bara en vanlig deg osv, sen har man i vaniljsås i dom :) kram

2010-08-05 @ 17:42:20
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0